عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 24 دی 1397
بازدید : 178
نویسنده : مجتبی سبحانی
ترمز موتور معمولا در راستایی از موتور نصب میشود که در آنجا سرعت به مراتب بیشتر است. به این دلیل که نیروی لازم برای ترمز در این راستا کمتر است.شرط بر اینکه چرخش سیستم مکانیکی مستقیم به چرخ رانش وصل باشد.ترمز باید بر اساس فنرهای فشاری و یا نیروی وزن کارکند و به وسیله نیروی الکترومغناطیس باز شود.هنگام قطع برق باید دو وسیله مستقل الکتریکی کنترل برای متوقف کردن آسانسور باید باشد تا ترمز سریعا عمل کند.

هنگام قطع برق کل آسانسور و یا تابلو فرمان آسانسور سیستم ترمز موتور آسانسور می بایست بصورت اتوماتیک عمل نماید. بنابراین ترمزهای اصطکاکی الکترومغناطیسی به کار می رود. چنانچه کابین آسانسور با 125 درصد بار اسمی خود در سرعت نرمال خود حرکت نماید ، ترمزها می بایست توانایی متوقف ساختن کل مجموعه را داشته باشند و بدون معطلی سیستم را به حالت سکون برسانند. با توجه به این که عمل ترمز شتاب منفی محسوب می گردد، این شتاب منفی نباید بیشتر از یک حد معین باشد. این حد معمولا توسط ترمز اضطراری (پاراشوت تعریف می گردد.) همانطور که می دانیم شتاب منفی ایجاد شده توسط پاراشوت بسیار بالا بوده و  در حد برخورد کابین با یک مانع نظیر ضربه گیرهای بافر ته چاه می باشد.

ترمزها در سیستم آسانسور

 



:: برچسب‌ها: بالابر صنعتی , بالابر کرج , بالابر تهران , نصب بالابر صنعتی , فروش بالابر , بالابر ثابت , بالابر متحرک , بالابر هیدرولیکی , بالابر مغازه , بالابر فروشگاه ,
تاریخ : سه شنبه 18 دی 1397
بازدید : 178
نویسنده : مجتبی سبحانی

جوشکاری سیار کرج آهنگری سیار کرج خدمات آهنگری و جوشکاری کرج. ما در نزدیکی شما هستیم با یک تماس می‌توانید به خدمات جوشکاری در کرج دسترسی داشته باشید.

آهنگری و جوشکاری در کرج

برای انجام کلیه خدمات با ما تماس بگیرید

09197941740


جوشکاری و آهنگری در کرج


:: برچسب‌ها: کارگاه جوشکاری آهنگری , جوشکاری در کرج , روش های جوشکاری , جوشکاری , آهنگری کرج , خدمات جوشکاری سیار , آهنگری و جوشکاری در کرج , جوشکاری سیار در کرج , کار جوشکاری در کرج , حفاظ نرده اسکلت , جوشکار ساختمان , جوشکاری سیار , خدمات جوشکاری , کارگاه آهنگری در کرج ,
تاریخ : دو شنبه 10 دی 1397
بازدید : 194
نویسنده : مجتبی سبحانی
معرفي اجزاي مختلف آسانسورهاي هيدروليک نسبت به تشريح مشخصات فني و الزامات هر يک از اجزاي آن

 اجزاي بالابرها و آسانسورهاي هيدروليک 

برای انجام کلیه خدمات با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰        ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷
 
 

در مجموع سیستم های محرکه که سبب انتقال بالابر می شوند، به دو دسته تقسیم می شوند. که هر کدام از این سیستم ها دارای مزیت ها و ویژگی های مختلفی جهت انتقال کابین به بخش های مختلف می باشند.
آسانسورهای هیدرولیک بر اساس یک اصل اساسی کار می‌کنند: برای بالا رفتن، یک پمپ روغن را به داخل سیلندر هل می‌دهد و پیستون را (که ماشین بالابر را هل می‌دهد) به سمت بالا به حرکت در می‌آورد. برای پایین رفتن، دریچه باز می‌شود و روغن اجازه می‌یابد دوباره به داخل مخزن برود و با استفاده از نیروی جاذبه واگن بالابر به عقب رانده می‌شود.

نیروی محرکه ی اصلی برای حرکت کابین در جهت بالا توسط الکترو پمپ تامین میشود.(هنگام حرکت در جهت پایین معمولا از وزن و سنگینی کابین استفاده میشود و موتور خاموش است.)

سازنده بالابر هیدرولیکی

گروه صنعتی سبحانی سازنده انواع بالابر هیدرولیکی صنعتی، فروشگاهی، مغازه، کارگاهی و ... با کیفیت عالی و خدمات پس از فروش در ایران می باشد. شما می توانید برای خرید بهترین و با کیفیت ترین بالابر صنعتی و خانگی را در این مجموعه پیدا کنید. به همین منظور و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های موجود تماس بگیرید. برای دیدن نمونه کارها به وب سایت  liftsale.ir  مراجعه نمایید.

 

 



:: برچسب‌ها: اجزاي بالابرها , آسانسورهاي هيدروليک , سازنده بالابر هیدرولیکی , نصب آسانسورهای هیدرولیک , مزایا آسانسور هیدرولیک , معایب آسانسور هیدرولیک , آسانسور هیدرولیکی چیست , فروش بالابر , بالابر صتعتی در کرج , جک هيدروليک , انواع جک هیدرولیکی , جک هیدرولیک بالابر ,

بالابر صنعتی ، جک درب اتوماتیک پارکینگ ، کرکره برقی کلیه خدمات نصب ، راه اندازی ، تعمیرات و فروش

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروش بالابر صنعتی و آدرس liftsale.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com